Вт, 30.04.2024, 01:17Головна | Реєстрація | Увійти

Календар новин

«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Форма входження

ВІТАЮ ВАС Гість!

Пошук

Опитування

Оцініть мій скромний сайт
Всього відповідей: 40

Статистика

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET free counters


Всього онлайн : 1
Гостів: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Червень » 18 » "Сильний" пiарник
"Сильний" пiарник
23:12
Щоб пiдвищити свiй рейтинг, вiце-прем'єр Сергiй Тiгiпко застосовує "бруднi" технологiї та використовує послуги знаменитих рекламних агентств

..."Чи вiзьметесь ви за розмiщення матерiалiв вiд штабу Тiгiпка без грифу "реклама" i на яких умовах?" -- iз таким запитанням минулого тижня до газети "Експрес" зателефонувала менеджер Леся з дуже вiдомого київського рекламного агентства.

Щоб пiдтримати розмову, ми запропонували надiслати статтю для ознайомлення. Реакцiя була миттєвою.

Ось окремi цитати цього шедевра публiцистичного жанру.

"Вiце-прем'єр з економiчних питань Сергiй Тiгiпко бере пiд особистий контроль вирiшення насущних проблем пiдприємцiв".

"Як бачите, головний реформатор уряду налаштований рiшуче. Тепер слово за парламентом".

"На схвалення насущних законопроектiв Тiгiпка в пiдприємницьких колах чекають iз нетерпiнням".

"Iще одним кроком на шляху до виведення бiзнесу з тiнi стало активне втручання Сергiя Тiгiпка в болюче для пiдприємництва митне питання".

"Вiце-прем'єр переконаний -- паралельно з пiдготовкою i впровадженням нового Податкового кодексу владi потрiбно докорiнно змiнити систему взаємин бiзнесу й податкових органiв".

Це -- не цитати з газети "Правда" часiв брежнєвського застою. Це -- зразок статтi, яка цими днями з'явиться у десятках газет України.

Без грифа -- на правах реклами. Скромна редакцiйна стаття з одою турботливому урядовцю. Редакцiям за це заплатять великi грошi. Це плата за те, що погодились обманути читачiв i розмiстили "замовний" матерiал наче редакцiйний.

Хтось потiм це пояснить тим, що для багатьох газет -- то єдиний спосiб вижити, заробляючи грошi в такий принизливий спосiб. Не єдиний. Ще можна вийти на окружну дорогу й торгувати тiлом, а зароблене вкладати в газету. Здається, це буде навiть достойнiше, анiж торгувати довiрою своїх читачiв.

Та головне навiть не це. Цiкаво, навiщо людинi, котра обiймає одну з найвищих посад у країнi, вiце-прем'єр-мiнiстровi з економiчних питань Сергiєвi Тiгiпку знадобились послуги приватної рекламної агенцiї?

Бо ж уявiмо собi, якби до нас або до будь-якої iншої редакцiї зателефонували iз запитанням: "А чи не хочете ви взяти iнтерв'ю у вiце-прем'єр-мiнiстра або прийти до нього на прес-конференцiю?" Та ми б iз радiстю це зробили й багато наших колег так само! Бо ж i в журналiстiв, i у громадян України
накопичилось досить запитань, вiдповiдь на якi вони хотiли б почути з уст людини, котра курує в урядi економiчнi питання.

Але в штабi Тiгiпка чомусь вважають, що пропагандистськi заготовки кращi за вiдкрите спiлкування з народом. То невже вiце-прем'єр, котрий у час виборчої кампанiї будував собi iмiдж сильного та економiчно пiдкутого полiтика, не може чи боїться вiдповiдати на запитання журналiстiв? I на яких умовах та через кого штаб Тiгiпка спiвпрацює з приватною рекламною компанiєю?

"А чому саме це вас цiкавить?" -- вiдповiла запитанням на запитання авторовi цих рядкiв менеджер рекламного агентства. Ми пояснили, що не може урядовець закликати всiх жити чесно, а сам оплачувати послуги з порушенням елементарних журналiстських стандартiв. А головне питання, скiльки це коштує? За це платить особисто пан Тiгiпко чи, може, якiсь "спонсори", що прагнуть у такий спосiб корумпувати вiце-прем'єра?

Звiсно, нас попросили задзвонити пiзнiше. Не важко здогадатись, що пiзнiше телефон вiдповiдального представника вже не вiдповiдав.

Отже, свою спiвпрацю зi штабом високопосадовця в агенцiї афiшувати не хочуть.

Саме тому визначити, законно чи нi агенцiї намагаються рекламувати Тiгiпка, досить складно. Бо ж у нас немає iнформацiї, чи заплаченi грошi за послуги легальнi й чи не перевищують вони отриманих доходiв вiце-прем'єра. Вивченням цього питання мали б зайнятись правоохороннi органи. Проте етичний бiк поведiнки члена урядової команди не витримує жодної критики.

Це не морально, якщо людина, котра перебуває в найвищому урядовому керiвництвi, замовляє комплiменти щодо своєї дiяльностi й ще вимагає робити такi матерiали без позначки "реклама".

До речi, Тiгiпко -- не єдиний державний чиновник, якого намагаються пiарити через приватнi рекламнi агенцiї. Так, за часiв урядування Тимошенко мiнiстр транспорту i зв'язку Йосип Вiнський теж любив,
коли його "хвалили" газети. Послуги мiнiстру тодi оплачували приватнi пiдприємцi.

До речi, в Європi, до якої нашi чиновники декларативно прагнуть, правила зовсiм iншi. Якби європейського чиновника спiймали на тому, що вiн за грошi друкує у газетах комплiменти на свою адресу, такому полiтику довелося б швиденько полишити крiсло.

Тiгiпко крiсло навряд чим полишить. Вiн, мабуть, незабаром отримає вiд агенцiї пачку газет зi звiтом про виконане завдання. А потiм якось увечерi, вiдiрвавшись вiд важкої державотворної роботи, сяде втомлений у фотель на своїй замiськiй дачi й читатиме такi милi серцю газетнi рядки:

"Багаторiчнi надiї представникiв бiзнесу на те, що влада повернеться до них обличчям, здається, починають здiйснюватись".

Пане Тiгiпко, а чи впевненi ви, що влада повернулася до бiзнесу саме обличчям?

Iрина ХРИПЕНСЬКА, Експрес

П'ятниця, 18 Червня, 2010 - 18:30

Оригінал тут.

Переглядів: 865 | Додав(ла): volfy | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright Vovchyk ©2007 - 2024 |